Friday, July 15, 2011

Ο γάμος, το «δέστε τους», και η Ναταλία

«Ψυχολογικά είμαι πάρα πολύ καλά φέτος. Είμαι πολύ χαρούμενος. Μετά από μια αρκετά δύσκολη τηλεοπτικά χρονιά πέρυσι, διαφορετική για μένα...
φέτος τα έδωσα όλα σε αυτό που είμαι γεννημένος να κάνω. Κάνω τον κόσμο να περνάει καλά, γιατί προφανώς πέρυσι δεν τον έκανα να περάσει και τόσο καλά. Τον τηλεθεατή εννοώ αλλά και τα παιδιά που ήμασταν μαζί», δήλωσε ο Γιώργος Τσαλίκης στην εκπομπή Πολύ Μπλα Μπλα

Αναφερόμενος στο «Δέστε τους» αποκάλυψε ότι «δεν το μετάνιωσα καθόλου. Φέτος σωθήκαμε όλοι. Σώθηκε και το “Δέστε τους” που έφυγα και σώθηκα και εγώ. Εγώ πήγα πάρα πολύ καλά στη νυχτερινή δουλειά μου και στο “Δέστε τους” μπόρεσε να λειτουργήσει η χημεία των παιδιών, να περάσει ο τηλεθεατής καλά και τα παιδιά να κάνουν νούμερα, να ανανεώσουν για άλλη μια χρονιά, να περάσουν καλά».

Μιλώντας για την Ναταλία Γερμανού είπε: «Eίναι σαν αδερφή μου. Πλέον είναι μια σχέση οικογενειακή». Γι΄αυτό και με τη Δώρα την προτρέπουν «να υιοθετήσει ένα παιδάκι. Τη στηρίζουμε πολύ σ΄αυτό και ελπίζω να πάρει την απόφαση».

Για τον τραγουδιστή, δεν υπάρχει το εγχειρίδιο του επιτυχημένου γάμου και πιστεύει ότι «είναι πολύ σημαντικό να μην ξεχνάς ποτέ τι σε έκανε σε έναν άνθρωπο να σε ερωτευτεί. Και όταν έρθει το παιδί και όταν το παιδί δεν σε αφήνει να κοιμηθείς, και όταν είναι ανάμεσα σου στο κρεβάτι και όταν το sex γίνεται λιγότερο γιατί μοιραία θηλάζεις, και όταν έρθει και ένα πρόβλημα αλλά υπάρχει βάση και θεμέλιο (είναι ένας έρωτας φλογερός, δυνατός και έχει εξελιχθεί σε αγάπη), το πρόβλημα θα κλονίσει το ζευγάρι αλλά μετά τη μπόρα θα το δέσει πιο πολύ».

0 comments:

Post a Comment